Introduktionen af en ny gummiblanding bagpå sammen med et opdateret mønsterdesign og stivhed resulterer i en utrolig forøgelse af levetiden på 47 % i forhold til T33's forgænger.
3 LAGS GUMMIBLANDING (3LC) + CAP & BASE
3LC giver kilometertal i midten af slidbanen og greb på skuldrene, mens det underliggende gummi-lag forbedrer slidbanens stivhed for at give bedre greb, stødabsorbering og ydeevne i al slags vejr.
ULTIMATE EYE
Visualisering af dækkets kontaktflade med måle- og simuleringsteknologi. Giver større kontaktareal for godt vejgreb under kørsel og forbedrer slidstyrken.
MONO SPIRAL (MS) BÆLTE
BEDRE DRIFTSTEMPERATUR, MERE STABILITET
Lette og holdbare stålwirer, der er viklet rundt om dækkets omkreds for at give en komfortabel og sikker vejgrebs-følelse. Dette bidrager til høj ydeevne med vægtreduktion, forbedret vejgreb, rotationsstabilitet, ydeevne ved høj hastighed og dæmpningseffekt.
NANOPRO-TECH™
BEDRE VEJGREB, HØJERE KILOMETERTAL
Bridgestone's NanoPro-Tech teknologi optimerer dækkets ydeevne på molekylært niveau.
Det hjælper med at reducere friktion, varme og deformation af slidbanen under dækrotation, hvilket resulterer i bedre vejgreb og længere levetid.
RC POLYMER
MERE SIKKER KONTAKT MED VEJEN
RC Polymer-teknologien optimerer fordelingen af silica i gummiblandingen og forbedrer slidbanens fleksibilitet, hvilket giver større kontakt med vejoverfladen under både varme og kolde forhold. Reduktionen i friktion forbedrer også rullemodstanden og øger dermed brændstoføkonomien.
SILICA RICH I BAGDÆKKET
STÆRKERE VEJGREB PÅ VÅDE OG KOLDE VEJE
Silica-rig gummiblanding sikrer et godt vejgreb ved lave temperaturer på kolde dæk og har en fremragende ydeevne i vådt føre.
SILICA RICH EX I FORDÆKKET
MERE SIKKERT GREB PÅ FORDÆKKET
Ydeevnen under våde forhold er forbedret ved at øge mængden af silica betydeligt i forhold til konventionel SILICA RICH.
H.T.S.P.C. stål wire
BEDRE ALL-AROUND STYRING
Stålwire-materialet er lavet af individuelt gummiisolerede tråde med høj varmeledningsevne, hvilket forbedrer varmeoverførslen og højner sikkerheden. Funktionerne fremmer stabilitet ved høj hastighed, greb, absorption og holdbarhed.
Introduktionen af en ny gummiblanding bagpå sammen med et opdateret mønsterdesign og stivhed resulterer i en utrolig forøgelse af levetiden på 47 % i forhold til T33's forgænger.
Ændringer i konstruktionen giver jævn håndtering og god dæk-feedback, hvilket øger tilliden under kørsel og resulterer i en enkelt specifikation, der passer til både lette og tunge motorcykler.
Takket være konstruktionsændringerne kræver T33 ca. 10 % mindre nedlægning ved sving i vådt føre. Vi var også i stand til at reducere rystelserne i styretøjet under kørsel i vådt føre. Når du rammes af en pludselig regnbyge, kan du regne med, at dine T33'ere giver god feedback og køreglæde.